Alla inlägg under augusti 2012

Av johanna, julia gillberg - 23 augusti 2012 20:18

Hej Hej alla glada =)

imorsse vaknade jag tidigt för att jag och julia skulle till storsjöbadet! Och det var jätte roligt tycker jag iaf!

Efter jag kom hem så har jag inte gjort så mycket jag har försökt att städa där nere i källaren för att jag ska få ett rum där .  

Aja jag ska dra nu men mer inlägg kommer väll någon dag men jag säger aldrig vilken dag aja

 

Av johanna, julia gillberg - 22 augusti 2012 16:52

Hej Hej!!!

förlåt för dålig uppdatering.

Men jag ville bara säga att imorgon drar jag och julia till storsjöbadet och badar och jag ska bjuda henne för jag är skyldig henne så jag tänkte hitta på något kul för dom pengarna   men aja idag har jag inte gjort så mycket utam mest bara varit i stan och sen när jag har kommit hem har jag inte gjort så mycket.

 


 

Av johanna, julia gillberg - 22 augusti 2012 16:41

Hej Hej!

 Grattis morfar jag hoppas att du får en underbar dag idag för det är ju du som fyller år idag. grattis morfar <3333

     

Av johanna, julia gillberg - 4 augusti 2012 23:00

hej hej allihopa förlåt för dållig uppdatering men men

just nu sitter jag brevid  julia och jag tänkte säga att jag kommer att lägga upp inlägg lite då och då på denna blogg men julia vet jag inte hur hon kommer att göra.aja

idag har jag inte gjort så mycket jag har mäst tagit det lungt för det mesta aja snart är det skola och jag längtarv inte det kommer bli tråkigt och jobbigt med betyg. men aja jag får göra så gott jag kan och försöka lyckas med betygen. jag har ju klarat målen i 7:an så då borde jag lyckas i 8:an också   

aja tjarrå // johanna =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards