Alla inlägg under september 2012

Av johanna, julia gillberg - 29 september 2012 17:36

tjena mina vänner!

Det här är första gång en jag är här på bloggen.

mina dagar har varit tråkiga dagar för att alla flickor i min nya skola har frågat hur är det med min kille det är jobbigt att höra det varje dag hela tiden jag säger ofta fråga han själva istället.

jag tycker om kastalskolan men ibland jobbig man måste springa hit och dit hela tiden när man har letion och har glömnt något i skåpet.


Av johanna, julia gillberg - 23 september 2012 14:27

Hej Hej alla trevliga människor!!

idag har jag inte gjort så mycket jag har mest tagit det lungt och inte gjort så mycket och det händer väll inte så mycket idag heller men jag vet inte om jag kommer att hitta på något aja vi får se hur det blir det kommer iaf vara en bra dag och imorgon är det skola igen =( det är jobbigt med alla lektioner men det kommer att bli bra hoppas jag men aja vi syns

   

Av johanna, julia gillberg - 14 september 2012 20:27

Hej Hej  alla glada =)

Ätligen fredag jag har bara vilja haft helg hela tiden men aja jag orkar inte skriva om vad jag har gjort för det kan ni läsa på bara min blogg johannaelingillberg.bloggplatsen.se och där står det vad jag har gjort också är det en bild på mig själv också =) aja vi syns // johanna <3

Av johanna, julia gillberg - 13 september 2012 20:06

Hej Hej allihopa

förlåt för dållig uppdatering igen

jag har vrit ute i 3 dagar  på fjällvandring med 8 a och min klass och det var dryyygt men aja jag övdelevde iaf idag blir det ett krot inlägg för jag har sovit sämst dom senaste3 nätterna såå jag är jätte trööt nu men nu ska jag försöka ta det lite lungt och vila men vi syns

 

Av johanna, julia gillberg - 4 september 2012 20:29

Hej Hej   

Det blir ett kort inlägg för jag har ingen ork till att skriva så mycket men aja idag har det varit skola och det var varit sådär men men aja det var allt jag hade säga ha en forsatt trevlig kväll

// johanna <3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards